הודאה על הצלת בנו: זאנוויל ויינברגר מגיש – "ברכו"

פנחס בן זיו No Comments on הודאה על הצלת בנו: זאנוויל ויינברגר מגיש – "ברכו"

להיט חדש וראשוני מסוגו מבית היוצר של זאנוויל ויינברגר העונה לשם 'ברכו' – חזן וקהל. בתקופת שהותו בתחילת החורף בארה"ב, תוקף את בנו הפעוט של זאנוויל וירוס מקומי שמבהיל אותו לטיפול נמרץ ולסכנת חיים רח"ל. בחסדי שמים הבן מחלים, יוצא מכלל סכנה ושב לאיתנו, כאן מחליט זאנוויל שזה הזמן להודות לקב"ה בתוך 'קהל' ועדה ולהשיק את השיר המיוחד שכולו שבח ותהילה לבורא העולם

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

החזן אומר? הקהל עונה! זאנוויל ויינברגר עם להיט חדש: 'ברכו'!
להיט חדש וראשוני מסוגו מבית היוצר של ענק הזמר זאנוויל ויינברגר העונה לשם 'ברכו' – חזן וקהל! מדובר בפרויקט חדשני שיצא לדרך לפני לא פחות מעשרה חדשים, כשבמהלך הזמן הזה הוא עובר ליטושים וגימורים, החל מהלחן והעיבוד ועד התזמור והקולות, עד שהגיע לתוצאה המושלמת בס"ד.
בתווך, בתקופת שהותו בתחילת החורף בארה"ב, תוקף את בנו הפעוט של זאנוויל וירוס מקומי שמבהיל אותו לטיפול נמרץ ולסכנת חיים רח"ל. בחסדי שמים הבן מחלים, יוצא מכלל סכנה ושב לאיתנו, כאן מחליט זאנוויל שזה הזמן להודות לקב"ה בתוך 'קהל' ועדה ולהשיק את השיר המיוחד שכולו שבח ותהילה לבורא העולם.
הלחן של הערשי ויינברגר בקונספט של פנחס ביכלר שגם מעבד קולית, על העיבוד המוזיקאלי מופקד נפתלי משה שניצלר ועל הקולות, איך לא, מקהלת 'מלכות'.
הוקלט באולפני M.W. של מיכאל ויינברגר ו-Dididum studios של מנדי פקעטע בארה"ב. המיקס של יניב בלאס על האנימציה שניאור אייזנבך ועיצוב העטיפה של שמעון רוכמן.
האזינו


0 תגובות